maandag 24 januari 2011

ZZP Café Barneveld

Cooster coaching accountants uit Barneveld is gestart met een nieuw concept en wel een zeer aantrekkelijk concept voor ZZP-ers. Elke derde vrijdag van de maand kunnen ZZP-ers van 16.00 tot 18.00 uur terecht in het pand van Cooster voor een vrijdagmiddagborrel en om gelijkgestemden te ontmoeten. Hier kunnen interessante samenwerkingen uit ontstaan. Ook zitten ook de medewerkers voor u klaar om je met raad en daad bij te staan.
Het concept gaat veel verder. Tegen een vaste lage prijs wordt je complete administratie overgenomen. Je krijgt dan een postbak waar je de bonnen kunt achterlaten.
Ook wordt de mogelijkheid geboden om op het kantoor te werken of een bespreking te voeren. Geheel gratis, evenals de koffie, thee en lunch. De gastvrijheid staat hoog in het vaandel bij Cooster en zo voelde de eerste succesvolle bijeenkomst op 21 januari ook. Tijdens een gezellige bijeenkomst werd er veel informatie over en weer uitgewisseld, nieuwe contacten opgedaan en een drankje genoten.
Een prima initiatief van Cooster coaching accountants. Meer info is te vinden op de website van het zzpcafé
Voor de promotie hebben wij natuurlijk de campagnefoto gemaakt.

1 opmerking:

Elisabeth zei

Hoewel ik ook een uitnodiging had ontvangen en graag was gekomen, lukte het mij niet i.v.m. andere afspraken. Maar als ik dit zo lees moet ik de volgende keer van de partij zijn. Helaas lukt dat in februari weer niet maar maart staat! Ik ben erg benieuwd.
Groet, Marrylies
www.lebalai.nl